Nova stornacija dobavnice |
Top Previous Next |
Pot: Program / Fakturiranje / Zaloge / Nova stornacija dobavnice
V tem okolju vpisujemo nove stornacije dobavnice. Ko se odpre okno že lahko začnemo s pisanjem stornacije dobavnice.
Najprej podamo polja glave dokumenta: Osnovno •Datum – vnesemo datum stornacije dobavnice. •Kupec – iz šifranta izberemo ustreznega kupca. •Stroškovno mesto – iz šifranta izberemo ustrezno stroškovno mesto, na katerega želimo, da se stornacija dobavnice nanaša. •Projekt – iz šifranta izberemo ustrezen projekt, na katerega želimo, da se stornacija dobavnice nanaša. •Referent – vnesemo referenta/osebo, ki vnaša dobavnico. •Skladišče – vnesemo skladišče, iz katerega dobavljamo. •Rabat - vnesemo odstotek rabata (npr. 5 pomeni 5% rabat). Vneseni rabat se bo vnesel vsem postavkam stornacije dobavnice. •Številka naročilnice – vnesemo številko naročilnice na podlagi katere smo dobavili blago. Vnos v to polje ni obvezen – polje lahko ostane prazno. •Datum naročila – vnesemo datum naročilnice na podlagi katere smo dobavili blago. Vnos v to polje ni obvezen – polje lahko ostane prazno. •Vrsta prodaje – izberemo tip prodaje (ali gre za domačo prodajo, prodajo v EU ali prodajo izven EU).
Besedila Na zavihkih lahko vnesemo dodatna besedila vezana na storno dobavnice. Zaključno in uvodno besedilo se avtomatično izpisuje na obrazcih. Besedilo za uvod in zaključek lahko privzeto nastavimo v Nastavitve / Fakturiranje / Privzeta besedila dokumentov. S pritiskom na F5 ga lahko izberemo iz šifranta pripisov, ki ga urejamo na Šifranti / Fakturiranje / Pripisi dokumentov.
Zneski Na tem zavihku imamo pregled nad zneski dokumenta.
Z vnosom stornacije dobavnice nadaljujemo v drugem delu (pozicije dokumenta). Tako vnesemo sledeča polja: Osnovno •Ident – iz šifranta izberemo ident (proizvod oz. storitev), ki ga želimo dodati na stornacijo dobavnice. •Količina – vnesemo število identov (proizvodov oz. storitev), ki jih želimo dodati na stornacijo dobavnice. •EM – iz šifranta identov se avtomatično prenese enota mere, zato tega polja tu ne morete popravljati. •Cena – iz šifranta identov se avtomatično prepiše cena identa – v kolikor želite ceno popraviti jo enostavno prepišite. •Rabat – v to polje dodate rabat za posamezno pozicijo stornacije dobavnice. •Samoobd. SI – polje obkljukate v kolikor gre za ident za katerega je potrebno pripraviti samoobdavčitev. •% DDV – se avtomatsko prepiše iz šifranta Identov. •% Kalk. DDV – se avtomatsko prepiše iz šifranta Identov. Ostane nam še prosto polje v katerega lahko pripišemo dodaten tekst k posamezni poziciji stornacije dobavnice.
Komentar Polje je namenjeno komentarju pozicije.
Zneski: Prikazani so zneski pozicije.
Posamezno pozicijo potrdimo z F10. V kolikor želimo na stornacijo dobavnice dodati novo pozicijo to storimo z F7 oz. kar začnemo z izbiro identa v polju Ident. Nato sledimo zgoraj opisanemu postopku.
Ko smo končali s pripisovanjem pozicij na stornacijo dobavnice ponovno pritisnemo na F10. Program nam ponudi sledeče variante: •Shrani – ta opcija bo zapisano stornacijo dobavnice zgolj shranila. Do te stornacije dobavnice lahko nato dostopate preko pregleda stornacij dobavnic. •Shrani in izpiši – opcija vam ponudi nabor obrazcev preko katerega lahko izpišete stornacijo dobavnice. V kolikor med naborom obrazcev ne najdete ustreznega, ga je potrebno dodati v desktop aplikaciji OpPIS-a (v tem primeru se obrnite na vaš računovodski servis) •Nadaljuj z urejanjem – opcija vas postavi nazaj na stornacijo dobavnice, kjer lahko izvedete dodatno urejanje. •Zapri – ta opcija zapre okno Vnos nove stornacije dobavnice. Vpisana stornacija dobavnice se ne bo shranila (vsi podatki, ki so bili zapisani na dotični dobavnici bodo zgubljeni). |