Nova stornacija prejema

Top  Previous  Next

Pot: Program / Fakturiranje / Zaloge / Nova stornacija prejema

 

V tem okolju vpisujemo nove stornacije prejema. Ko se odpre okno že lahko začnemo s pisanjem storno prejema.

 

Najprej podamo polja glave dokumenta:

Osnovno

Datum – vnesemo datum stornacije prejema.

Dobavitelj – iz šifranta izberemo ustreznega dobavitelja.

Stroškovno mesto – iz šifranta izberemo ustrezno stroškovno mesto, na katerega želimo, da se stornacija prejema nanaša.

Projekt – iz šifranta izberemo ustrezen projekt, na katerega želimo, da se stornacija prejema nanaša.

Referent – vnesemo referenta/osebo, ki vnaša storno prejema.

Skladišče – vnesemo skladišče, na katerega smo prejeli blago.

Rabat  - vnesemo znesek rabata (npr. 5 pomeni 5% rabat). Vneseni rabat se bo vnesel vsem postavkam prejema.

Številka naročilnice – vnesemo številko naročilnice na podlagi katere smo naročili blago. Vnos v to polje ni obvezen – polje lahko ostane prazno.

Datum naročila – vnesemo datum naročilnice na podlagi katere smo naročili blago. Vnos v to polje ni obvezen – polje lahko ostane prazno.

Vrsta prodaje – izberemo tip prodaje (ali gre za domačo prodajo, prodajo v EU ali prodajo izven EU).

 

Besedila

Na zavihkih lahko vnesemo dodatna besedila vezana na stornacijo prejema. Zaključno in uvodno besedilo se avtomatično izpisuje na obrazcih. Besedilo za uvod in zaključek lahko privzeto nastavimo v Nastavitve / Fakturiranje / Privzeta besedila dokumentov. S pritiskom na F5 ga lahko izberemo iz šifranta pripisov, ki ga urejamo na Šifranti / Fakturiranje / Pripisi dokumentov.

 

Zneski

Na tem zavihku imamo pregled nad zneski dokumenta.

 

Vnos storno prejema nadaljujemo v drugem delu (pozicije dokumenta). Tako vnesemo sledeča polja:

Osnovno

Ident – iz šifranta izberemo ident (proizvod oz. storitev), ki ga želimo dodati na storno prejem.

Količina – vnesemo število identov (proizvodov oz. storitev), ki jih želimo dodati na storno prejem.

EM – iz šifranta identov se avtomatično prenese enota mere, zato tega polja tu ne morete popravljati.

Cena – iz šifranta identov se avtomatično prepiše cena identa – v kolikor želite ceno popraviti jo enostavno prepišite.

Rabat – v to polje dodate rabat za posamezno pozicijo storno prejema.

Samoobd. SI – polje obkljukate v kolikor gre za ident za katerega je potrebno pripraviti samoobdavčitev.

% DDV – se avtomatsko prepiše iz šifranta Identov.

% Kalk. DDV – se avtomatsko prepiše iz šifranta Identov.

Ostane nam še prosto polje v katerega lahko pripišemo dodaten tekst k posamezni poziciji storno prejema.

 

Komentar

Polje je namenjeno komentarju pozicije.

 

Zneski:

Prikazani so zneski pozicije.

 

 

Posamezno pozicijo potrdimo z F10. V kolikor želimo na storno prejem dodati novo pozicijo to storimo z F7 oz. kar začnemo z izbiro identa v polju Ident. Nato sledimo zgoraj opisanemu postopku.

 

Ko smo končali s pripisovanjem pozicij na prejem ponovno pritisnemo na F10. Program nam ponudi sledeče variante:

Shrani – ta opcija bo zapisani prejem zgolj shranila. Do tega prejema lahko nato dostopate preko Pregled stornacij prejema.

Shrani in izpiši – opcija vam ponudi nabor obrazcev preko katerega lahko izpišete prejem. V kolikor med naborom obrazcev ne najdete ustreznega, ga je potrebno dodati v desktop aplikaciji OpPIS-a (v tem primeru se obrnite na vaš računovodski servis)

Nadaljuj z urejanjem – opcija vas postavi nazaj na storno prejem, kjer lahko izvedete dodatno urejanje.

Zapri – ta opcija zapre okno Vnos novega storno prejema. Vpisani storno prejem se ne bo shranil (vsi podatki, ki so bili zapisani na dotičnem storno prejemu bodo zgubljeni).