Zaključek blagajne |
Top Previous Next |
Pot: Program / Fakturiranje / POS Prodaja / Zaključek blagajne
Na koncu dneva se navadno naredi zaključek blagajne. Ta dokument naredi sumarni pregled prodaje po plačilnih sredstvih. V primeru da prodajamo blago, ki je na zalogi, zaključek blagajne naredi tudi dokument porabe. Ta dokument razknjiži zalogo porabljenega blaga.
Najprej določimo številko blagajne, za katero delamo zaključek, potem pa še datum zaključka. Program naredi zaključek za vse račune brez zaključka vključno do dne, ki smo ga vpisali. Pri tem za vsak dan dobimo vsaj en zaključek, lahko pa jih je tudi več. Za znane partnerje (tiste iz šifranta partnerjev, ki so bodisi pravna ali fizična oseba) se namreč naredi ločen zaključek. V en zaključek pa združi račune za partnerja, ki smo ga nastavili v nastavitvah POS računov, da je končni kupec. Primer: imamo račune končnega kupca, potem pa naredimo račun za znanega partnerja, nato se nadaljujejo računi končnega kupca, bomo dobili 3 zaključke.
Enako velja tudi za dokumente porabe. Ti se vedno naredijo ob izdelavi zaključka. |